מי אנחנו

הגר אדריכלות ועיצוב הוא סטודיו שמציע שירותי תכנון אדריכלי ועיצוב פנים לבתים פרטיים. סטודיו הגר מציע תפיסת תכנון אדריכלות אינדיוודואלית אשר מתאימה לכל אחד וצרכיו הייחודיים. תחומי התמחות: אדריכלות ועיצוב,אדריכלות,עיצוב פנים,תכנון בתים פרטיים,תכנון בתים,עיצוב ואדריכלות,אדריכלים
קרא עוד צמצם

גאולים גאולים

ביקורות על הגר אדריכלות ועיצוב

בבקשה לבחור דרוג מ 1 עד 5
פרייליך יהנ

" הגר אדריכלית מקסימ ומקצועית מאוד
התהליך של שיפוץ ושינוי בית כולל כול הרהיטים ואביזרי נוי שהוחלפו עד לפריט אחרון , תהליך שפחדתי מימנו ודחיתי כול הזמן בזכות הגר הפך להיות כיפי ומהנה מאוד
מתוך שיחה קצרה הגר היבינה בדיוק איך אני רוצה שבית יראה ואיזה אווירה אני אוהבת
עם כול הקשיי הסגר ומגבליות קורונה קיבלתי בית חדש לגמרי , הכי יפה בעולם שכול יום אני מתפעלת מימנו מחדש
הרבה יותר יפה ממשה דמיינתי לעצמי
זריזות של הגר , חיוך תמידי, גמישות מחשבה
הפך את הדבר השנוא עליי כמו קנית רהיטים וכול האביזרים לחוויה מקסימה
אני ממליצה מאוד על הגר
בחירה ספונטנית שלי הביאה למפגש עם אדריכלים הכי מקצועית ומקסימה "

בתי עסק נוספים בתחום

שאלות ותשובות בתחום אדריכלים

מהי הפרוצדורה של תכנון מחדש של מפרט פנימי של בית אצל אדריכל?

הדבר תלוי באדריכל והקף העבודה, אולם תכנון מפורט כולל בדרך כלל שתי פגישות הכרות בבית הלקוח והכנת תוכניות מפורטות (תוכניות מודפסות). שירות שכזה יעלה החל מ1500 שקלים. שימו לב כי בנוסף לתוכניות העבודה יש לשלם גם עבור הגשת המסמכים לארכיטקט העירוני ולמהנדס העיר, להשגת אישורי בניה.

קרא עוד

שלום , רציתי לדעת כמה זמן לוקח להכין תוכנית אדריכלות לבית חדש בגוש של 165 מ"ר ?

הדבר תלוי, אם יש תוכנית מגירה או לא. בממוצע תכנון אדריכלי לוקח מספר שבועות, בהתאם ללוח הזמנים של האדריכל ולמה שהלקוח רוצה.

קרא עוד

אני בונה בית פרטי בימים אלו ורוצה להוסיף לו חנייה פרטית בלי לבזבז יותר מדי שטח עליו. מה המינימום של שטח חנייה פרטית על פי התקן?

על פי תקנות הבנייה, רוחב מינימיל של חנייה פרטית הוא 2.30 מ', רוחב ליד עמוד הוא 2.55 מ'  ובין שני עמודים הוא 2.8 מ'.
על פי התקנות, אורך חנייה מול קיר הוא 5 מ', בשטח חופשי הוא 4.75 מ', ומול אבן שפן הוא 4.25 מ'.


קרא עוד

כשאני רוצה לבחור אדריכל לתכנון חללים בדירה של 170 מ"מ האם כדאי לקחת הצעות מכמה אדריכלים ולשלב ביניהן עד שאגיע לנוסחה הסופית או לקחת רק אדריכל אחד

שלום רב

אנחנו ממליצים לך לשבת עם מספר אדריכלים, כדי לקבל הצעת מחיר שתהיה מקובלת עליך וכן תוכל לקבל רעיונות והצעות שונות כיצד לתכנן את המקום. אם תינעל מלכתחילה על אדריכל אחד, אתה גם עלול לשלם יותר ממה שצריך וגם ייתכן והרעיון שלו, לא בהכרח יתאים לך.

קרא עוד

מה זה באוהאוס?

באוהאוס היא שיטת עיצוב גרמנית, של עיצוב בתים ישרים, תכליתיים, ופשוטים. השיטה נקראת על שמו של הבית הספר בו הוא הומצא. שיטה זו שלטה באדריכלות העולמית באמצע המאה העשרים, בישראל שיטה זו היתה פופולארית מאוד בתקופת היישוב. ב2003 הכיר ארגון אונסק"ו בעיר הלבנה בת"א כאזור שימור, בגלל מבנים רבים בסגנון זה שנמצאים בה.

קרא עוד