היתר בנייה לגג

ראשי פורומים פורום אדריכלות היתר בנייה לגג

  • This topic has 3 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 4 שנים, חודש 1 by
    אדריכל יקי אייכבאום
    מנהל הפורום
    .
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • תגובות
  • #34493

    שלום,
    במסגרת הוצאת היתר לבנייה על הגג בדירה בת"א, רציתי לדעת האם העירייה מחייבת לרצף את הגג כולו או חלק ממנו אם בכלל…

    תודה רבה!

    #34511

    היי הילה,

    ריצוף הגג מעיד על כך שהוא שייך לדירת הגג\חדר הגג ושמותר לצאת אליו. אם הגג רשום על שמך בטאבו או שקיבלת הסכמת הדיירים להצמדת הגג לדירה – אז מן הסתם תרצי לרצף אותו כדי להשתמש בו. אם את שואלת האם תצטרכי לרצף גם את חלקי הגג שלא ישתייכו אלייך – לא רואה סיבה שתהיה התחייבות כזו. עם זאת, חשוב לדעת שעיריית תל אביב במסגרת תיק המידע שולחת מהנדס שבודק את הבניין ושם כל מיני תנאים להתחייבות לשיפוץ המבנה כתנאי לקבלת היתר. בנוסף, מי שבונה על גג משותף שיש עליו כרגע קולטי ודודי שמש, יתחייב להזיז אותם על חשבונו לגג החדר או לכל מקום אחר שיוגדר ע"י העיריה.

    יקי

    #34515

    תודה רבה על ההתייחסות.
    אני מדברת על מצב בו אכן הגג יהיה שייך לדירה ויינתן לאחר הסכמת שאר השכנים. השאלה היא יותר האם העירייה מחייבת לרצף הכל או שניתן לחילופין לעשות דק או אמצעים נוספים אחרים, שכן עלות ריצוף לגג גדול כ-120 מטר הינה גבוהה.
    תודה רבה.

    #34658

    היי הילה,

    אני לא מכיר דרישה לריצוף מרצפות דווקא, אבל בהחלט צריך משטח תקני כשהקריטריון העיקרי הוא מניעת החלקה כי זה משטח חוץ. יש לזה תקן וצריך לוודא שהדק שייבחר עומד בתקן ישראלי 2279 לתנאי חוץ.
    לגבי חיסכון – לא ברור לי עד כמה את חושבת שתחסכי פה – דק זה לא סיפור זול. בטח לא אם נעשה באופן מקצועי.
    שימי לב שדק דורש תשתית שמרימה אותו, צריך לוודא שהיא לא פוגעת באיטום הקיים ועדיין מאפשרת למי הגשם להתנקז. אם מדובר בעץ – לוודא שיש ספייסרים כך שהעץ לא מונח בתוך השלוליות שיקוו ויירקב. עץ גם מצריך צביעה כל כמה שנים.

    יקי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך