Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en eerlijk gezegd dacht ik dat het weer zo'n doorsnee tent zou zijn. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. NetEnt, Play'n GO en Pragmatic zie je overal terug, en de klassiekers als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.
Waar ik zelf het meeste hang zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, zelfs op mobiel data.
Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]details here[/url] voor je je aanmeldt. Een account maken is zo gebeurd en je kunt al vanaf 10 euro los.
iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.
Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een aparte app hebben ze niet, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet.
De vergunning komt van Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat weet je dan. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, al hou ik het bewust klein.