מי אנחנו

חנות רהיטי מחסן הקיבוצים, ברחוב הרצל ברחובות, מציעה מגוון רחב של רהיטים המתאימים לכל בית. צוות החנות המיומן והמנוסה ישמח לספק שירות וייעוץ מקצועי, הן במקום והן בבית הלקוח. כל המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות, וניתן לקבלם בשלל צבעים וגוונים.
 
החנות משווקת מגוון עצום של רהיטים, הן לפי דרישת לקוח והן ממלאי קיים. תחום ההתמחות העיקרי של החנות הוא ספריות קודש וחדרי שינה (מיטות יהודיות). ניתן לקבל את כל הרהיטים מעץ מלא (מייפל ואורן) וכן מעץ סנדוויץ'.
 
באולם התצוגה ניתן למצוא מגוון רחב של רהיטים:
  •  פינות אוכל
  •  חדרי שינה
  •  סלונים ארונות
  •  חדרי ילדים ונוער
  •  ספריות קודש
 
* מחירים נוחים
* מכבדים את כל אמצעי התשלום
קרא עוד צמצם

הרצל 167 רחובות

ביקורות על רהיטי מחסן הקיבוצים

בבקשה לבחור דרוג מ 1 עד 5
מוריה

" אם היה אפשר לדרג במינוס כוכבים, הייתי מדרגת! מקום של נוכלים! לא מקצועיים בעליל!!
מקום שנתבע לא מעט פעמים ועדיין משחק בתחום!
לא אמינים, לא מקצועיים!
אל תתפתו למחירים הזולים כי זול עולה ביוקר!
הכיפה לא קובעת אז אל תתרשמו ממנה!
רכשתי מהם ארון בגדים, נתחיל בכך שהאשראי לא חוייב במעמד הרכישה אלא צולם במכשיר הנייד של ינון המוכר ברגע שהסתובבתי לבחון שוב את הארון .
מעבר לזה הארון פשוט מתפרק!
לאחר ההרכבה של הארון הבחנתי בכתמים בתחתית המגירה בחלקה הפנימי, שנבעו ככל הנראה כתוצאה מרטיבות או נוזל שנשפך. בנוסף, כשניסיתי לשלוף את המגירות החוצה, אחת מהן פשוט התפרקה לי ביד, ונשארתי עם כל החלק הקדמי ביד ושאר המגירה מונחת "במקומה" על המסילה.
התקשרתי לגבריאל, הבעלים של בית העסק, כדי לעדכן על המחדלים המפורטים לעיל ולהתלונן על העניין. בנוסף, ביקשתי שיגיע להחליף לי את המגירות, כולל הדיקט המוכתם שבתחתית המגירות.
גבריאל מסר לי כי הוא נותן עדיפות לאספקות חדשות (ולהבנתי, לא לתיקונים).
לאחר תקופה כשכבר הגיע "לתקן" גבריאל הגיע עם שתי מגירות חדשות, אך ניסה להרכיב אותן ללא הצלחה. כששאלתי מדוע המגירות לא נכנסות במסילה כמו שצריך ומדוע הן עקומות, הוא ענה לי בתגובה כי "זה מה שיש, אני לא יודע למה זה לא מסתדר". (בעל מקצוע עלק!!)
לא זו בלבד, בזמן הרכבת המגירות ה"חדשות", הבחנתי שהפורמייקה בפינה של אחת המגירות מקולפת באופן בו המגירה נראית כלל לא חדשה. גבריאל אמר שיצבע לי את מקום הקילוף עם צבע שיש לו ברכב. לא הסכמתי לכך. אמרתי לו שהמצב לא מקובל עלי וככה לא אמור להגיב בעל מקצוע שקיבל את מיטב כספי. כן דרשתי שיחליף את המגירות.
גבריאל יצא מביתי מבלי לתקן את הפורמייקה או את המגירות.
פניתי אליו שוב בהודעת ""WhatsApp והבהרתי שלא אקבל את המצב כמו שהוא, שכן נשארתי עם מגירות לא ראויות לשימוש ואינן חדשות כלל. בתגובה גבריאל אמר לי בשיחת טלפון, שאולי פשוט יחזיר לי את הכסף על המגירות ובכך ייפרדו דרכינו. (כי הוא לא יודע לעבוד!!) סירבתי לכך בתוקף מכיוון שאני צריכה ארון עם מגירות, ומעבר לכך, כבר נעשו חורים בארון בכדי להרכיב את המסילות. גבריאל היה קצר רוח ואמר שאולי יגיע בעוד כשבועיים, אז ייסע לנגריה להביא לי מגירות.
(מה שלא קרה!!)
לאחר זמן מה הופתעתי לגלות כי הדלתות של הארון לא נסגרות כמו שצריך, שכן הן נתקעות בניסיון לסגור אותן. מיד באותו שלחתי לגבריאל הודעה והודעתי לו שכך הדבר, אך שוב, לא היה מענה מצידו.
עברה כשנה בינתיים המגירה כבר לא יושבת במסילה אלא נופלת ממנה. המגירה פשוט יושבת לי על המדף ותופסת מדף.
הארון נשאר פתוח כי הדלתות פגומות ולא ניתן לסגור אותן! שנה אני עם ארון פתוח ומגירה שיושבת על המדף וגבריאל שם קצוץ!!
בקיצור, חובבנים בלחץ שלא סופרים את הלקוחות שלהם וגם לא את בית המשפט!!
מספיק שתחפשו עליו קצת בגוגל ותגלו על הנוכל!! "

בתי עסק נוספים בתחום