מי אנחנו

משרד אדריכל ומהנדס אייכבאום בהרצליה תיכנן ופיקח על מאות פרוייקטים מאז 1986. אדריכל יקי אייכבאום, הצטרף לאביו, מהנדס (קונסטרוקטור) צבי אייכבאום מהרצליה ויחד הם מתכננים פרוייקטים מהשלב הראשוני של ייעוץ בבחירת מגרש, בדיקת זכויות בניה, דרך תכנון אדריכלי, תכנון הנדסי, סכמה סטטית וחתימת מהנדס בהיתר ועד לתכניות ביצוע ופיקוח בניה. מהנדס צביקה אייכבאום, מהנדס וותיק, מרצה בטכניון, תכנן ופיקח על ביצוען של אלפי עבודות בניה במשך 35 שנים. אדריכל יקי אייכבאום, יזם טכנולוגי ובוגר ארכיטקטורה בטכניון, מפקח בניה ומוביל קו אידיאולוגי חדש במקצוע, שמחזיר למשתמש ומזמין הבית את השליטה על תהליך הבניה. * דגש על פרקטיקה, תכנון אקלימי נכון, נוחות במגורים לטווח ארוך ופתרונות יצירתיים לחיסכון בעלויות בניה ותחזוקה. עבודה משותפת עם הלקוח לכל אורך הדרך כולל הדמיות מהפגישה הראשונה * טיפול בכל ענייני הביורוקרטיה של ההגשה, ייעוץ בבחירת קבלן וליווי צמוד על לאיכלוס. * כי בית זו בסך הכל קופסא שגרים בה.. ואנחנו נתאים את הקופסה המדוייקת למשפחה שלכם.
קרא עוד צמצם

דוד המלך 1 הרצליה

ביקורות על אייכבאום אדריכלות והנדסת מבנים

עדיין לא התקבלו ביקורות על אייכבאום אדריכלות והנדסת מבנים כתוב אתה את הביקורת הראשונה!

בבקשה לבחור דרוג מ 1 עד 5

בתי עסק נוספים בתחום

שאלות ותשובות בתחום אדריכלים

רציתי לדעת מה ההבדל בין אזור מגורים א לאזור מגורים ב וכיצד עושים את החישוב בשביל להגדיר זאת בתוכנית תבע?

שלום רב

אזור מגורים א מוגדר כאזור של וילות ובנייה נמוכה , ואזור מגורים ב מוגדר כאזור של בנייני רבי קומות.
בעיקרון החישוב מתבצע על פי תוכניות מקומיות, על פי אזור המגורים והצפיפות בו. הרעיון הוא, שכל עיר מחולקת לאזורים ועל פי האזורים היא יכולה לקבוע את מדרג הארנונה בעיר.

לייעוץ אדריכלי נוסף, היכנסו למאגר האדריכלים שלנו

קרא עוד

שלום , רציתי לדעת כמה זמן לוקח להכין תוכנית אדריכלות לבית חדש בגוש של 165 מ"ר ?

הדבר תלוי, אם יש תוכנית מגירה או לא. בממוצע תכנון אדריכלי לוקח מספר שבועות, בהתאם ללוח הזמנים של האדריכל ולמה שהלקוח רוצה.

קרא עוד

אני רכשתי דירה ישנה ובכוונתי לעצב אותה מחדש, כיצד אוכל למצוא אדריכל שיוכל לעצב לי את הדירה?

השלב הראשון, בחיפוש אחר אדריכל שיעצב לך את ביתך, הוא גלישה באתרי אינטרנט של אדריכלים שונים. כך תוכל להתרשם מעבודות שלהם, לקרוא עליהם, ובמקרים רבים תוכל להתרשם מהמלצות של לקוחות שלהם. בשלב השני, תיפגש עם אדריכלים, אשר התרשמת ממה שראית באתר שלהם. בפגישה זו, תוכל לשמוע כיצד הם מתכננים את עיצוב הדירה שלך, מה הם מציעים לך לעשות, וכמובן את עלויות העבודה. בשלב זה, תוכל להחליט, איזה אדריכל יעצב לך את הבית.

קרא עוד

רציתי לדעת כמה עולה תכנון שיפוץ מקיף לדירת 4 חדרים (סגירת מרפסות ושינוי חלל פנימי) והאם זה כרוך בקבלת היתר מהעירייה?

שלום רב

שאלתך מעט בעייתית שכן כל אדריכל לוקח סכום אחר ולכן אי אפשר לומר כמה זה יעלה לך. מה שכן זה אכן דורש היתר מהעירייה.

בהצלחה

קרא עוד

אני מעונין להרחיב את המטבח וכו' לכיון החצר, איזה אדריכל עלי לחפש כדי שייתן לי את הניצול המירבי של השטח? וכיצד אדע שהגעתי לבעל מקצוע אמיתי?

1. במידה וההרחבה של המטבח היא לתוך אזור מקורה בחצר (כלומר אזור הכלול בשטח העיקרי של הבית) אזי תהליך השינוי יהיה קצר ופשוט יחסית: יש לפנות למעצב פנים שיכין אופציות שונות להרחבה ואופציות שונות למטבח החדש . באופציות השונות צריך לבדוק כמה דברים : אפשריות שונות להרחבה, אפשריות שונות לתכנון המטבח, בדיקת התייחסות המטבח לחלל הנתון בתוך הבית ובחצר, עלות משוערת וכו'...

2. במידה וההרחבה של המטבח לחצר מוסיפה שטח עיקרי לבית, אז ע"פ חוק יש לבקש בקשה להיתר בניה. לכן השלב הראשון יהיה בדיקת אפשרות ההרחבה ע"פ החוק במידה ואחוזי הבניה מאפשרים זאת, צריך לערוך גרמושקה (בקשה להיתר).

את הגרמושקה צריך לערוך אדריכל או הנדסאי אדריכלות. שאר השלבים זהים במפורט מעל "וכיצד אדע שהגעתי לבעל מקצוע אמיתי" – זו שאלת השאלות 1. התשובה המידית היא לעשות איזה מחקר בסיסי (לקוחות לשעבר, עבודות קודמות, כמה שנים ניסיון, הכשרות וכו...), זה יכול לתת לך קנה מידה 2. אבל האמת היא שיש הרבה שרלטנים בחוץ וכמו בכול בעל מקצועות: רופא, עו"ד, רואה חשבון, סוכן ביטוח, פסיכולוג, מוסכניק, קבלן או נציג שירות, אתה לא באמת יכול לדעת ואתה חייב לסמוך. אתה חייב לפרגן ואתה חייב להאמין. התשובה ניתנה על ידי אשר אלבז, אדריכל ומעצב פנים.

קרא עוד