ירמולינסקי נחמה
מי אנחנו
התעשיה 8 ירושלים
ביקורות על ירמולינסקי נחמה
בתי עסק נוספים בתחום
נותני שירות נוספים בירושלים
אדריכלים בערים נוספות באזור
שאלות ותשובות בתחום אדריכלים
מהי הפרוצדורה של תכנון מחדש של מפרט פנימי של בית אצל אדריכל?
הדבר תלוי באדריכל והקף העבודה, אולם תכנון מפורט כולל בדרך כלל שתי פגישות הכרות בבית הלקוח והכנת תוכניות מפורטות (תוכניות מודפסות). שירות שכזה יעלה החל מ1500 שקלים. שימו לב כי בנוסף לתוכניות העבודה יש לשלם גם עבור הגשת המסמכים לארכיטקט העירוני ולמהנדס העיר, להשגת אישורי בניה.
שלום ,שמי שי ואני מתחבט בשאלה ואשמח אם תוכלו לעזור לי .יש לי דירה בת 3 חדרים הסלון עם המטבח שלה ענק 5.5 רוחב על 7.5 אורך כאשר ה 5.5 הוא בעצם חזית של הסלון אני רוצה להשאיר 3.5 לחזית הסלון ו ה 2 מטר הנותרים (וזאת השאלה) אני רוצה לבנות קיר בלוקים מלא ולפתוח חלון לחזית האם מותר לעשות כן על פי חוק ? אודה מאד עם תעזרו לי תודה . שי
שלום שי
בעיקרון כל שינוי שאתה מבקש לעשות בחזית הבית, דורש אישור מהרשויות
בהצלחה
התשובה ניתנה על ידי הגר פאר, בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב, מושב גאולים, 050-3451321, 077-3451321
רציתי לדעת מה ההבדל בין אזור מגורים א לאזור מגורים ב וכיצד עושים את החישוב בשביל להגדיר זאת בתוכנית תבע?
שלום רב
אזור מגורים א מוגדר כאזור של וילות ובנייה נמוכה , ואזור מגורים ב מוגדר כאזור של בנייני רבי קומות.
בעיקרון החישוב מתבצע על פי תוכניות מקומיות, על פי אזור המגורים והצפיפות בו. הרעיון הוא, שכל עיר מחולקת לאזורים ועל פי האזורים היא יכולה לקבוע את מדרג הארנונה בעיר.
לייעוץ אדריכלי נוסף, היכנסו למאגר האדריכלים שלנו
כיצד בוחרים מי יתכנן ויעצב בניינים ציבוריים והאם לציבור יש השפעה על ההחלטה?
בחירת אדריכל ומעצב פנים לתיכון בניין ציבורי, נעשה באמצעות מכרז. הממשלה, הרשות האחראית או העיירה המקומית, מפרסמים מכרז בו נכתב מה בדיוק הם רוצים ולמה הם מצפים. אז ניגשים האדריכלים שמעוניינים בביצוע העבודה, מציעים הצעה, בה נאמר מה הם מציעים לבנות, כיצד ואת עלויות העבודה. כאשר ההצעה מתקבלת, ניתנת זכות ערעור למפסידים במכרז במידה ונראה להם שהמכרז לא היה חוקי מסיבות שונות. בנוסף, יכול הציבור להגיש ערעור במידה והוא חש שההצעה שהתקבלה יכולה לפגוע בו. ישנם מקרים, בהם הציבור הוא זה שמכריע איזו הצעה תתקבל, באמצעות משאל או סקר.
שלום, אני מתכנן לבנות בית במושב על שטח חקלאי של המנהל, כיום יש בית ישן שיש לי 2 אפשרויות: 1. להרוס אותו ולבנות בית חדש. 2. לשנות את הבית הקיים. ברור שהתהליך של קבלת האישורים בתוספת הוא קצר ופשוט יותר מהריסה ובניה חדשה. ממה ששמעתי מספיק שאני אשאיר רק קיר אחד מהבית הקיים וזה עדיין יישאר תחת הגדרה של תוספת/הרחבה ולא הריסה ובנייה מחדש. אני מנסה לברר האם זה נכון ומה המינימום שצריך להשאיר מהבית הישן אם יש מינימום בכלל?
הכי נכון לפנות אל הרשות המקומית ולברר מאחר ובדרך כלל תוספת לבית קיים "קלה" יותר ברשויות (תלוי באופי התוספת כמובן אם מדובר על הכפלת הבית אז לא) אבל מסובכת יותר מבחינת ביצוע ויש לחבר מבנה ישן למבנה חדש שאלו שני מבנים ש"עובדים" בקצב אחר
המקרה שנידון כאן,הוא שונה מאחר ויש צורך להראות כיצד התוספת מתחברת לבית הקיים, ולכן זה דורש בדיקה מה הרשות המקומית דורשת.
לקבלת הצעת מחיר
מירמולינסקי נחמה
מלאו את הפרטים הבאים:
תודה! ההודעה ששלחת התקבלה בהצלחה
עדיין לא התקבלו ביקורות על ירמולינסקי נחמה כתוב אתה את הביקורת הראשונה!